Paweł powiedział, że to był dla niego dziwny rok. A dla Ciebie? Jak oceniasz miniony serwisowy sezon rowerowy?
Z Pawłem jestem w ciągłym kontakcie. Wymieniamy się spostrzeżeniami. Człowiek encyklopedia, jeżeli chodzi o kolarzówki (śmiech). Jak czegoś nie wiem o tych rowerach to, piszę do niego. Zawsze pomoże.
A jak oceniam ten sezon? Hmmm…. Nauka prowadzenia serwisu. Dla mnie ten rok nie był dziwny. Był po prostu wyzwaniem. Trzeba było zmierzyć się z zasadami prowadzenia działalności gospodarczej, nawiązać współpracę z hurtowniami. Do tego szkolenia, reklama wyposażenie warsztatu. Ogarnięcie tego wszystkiego zaowocowało serwisem pełnym zadowolonych klientów.
Oby kolejny sezon był jeszcze lepszy.
Dziękuję za rozmowę. Odbyła się ona w październiku 2022r.
Katarzyna Przybysz Michałowska